در سفارشهای شرکتی، صبح روز سفارش ممکن است تعداد پرسهای
غذا و کنارغذا به میزان 5% از کل سفارش (مثلا از 1 تا 3 پرس) کم یا زیاد شود. لطفا آمادگی داشته باشید.
با توجه به اینکه منوی شرکتها و مامانهای مربوط به هر شرکت از یک هفته قبل تعیین میشوند، لطفا در صورتی که
در یک هفته امکان انجام سفارش ندارید، حتما تا روز دوشنبه هفته قبل و فقط از
طریق تماس تلفنی موضوع را به خانم شجاعیان یا خانم همتی اطلاع دهید
تا نام شما در سفارش های هفته آینده قرار نگیرد.
باتوجه به اینکه بخش اداری مامانپز در روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی تعطیل میباشد؛ بنابراین در
این روزها ارسال ظرف نیز انجام نمیگیرد. پس لطفا همیشه آمار تعداد ظرفهایتان را داشته باشی
د و حتما چند روز قبل از اتمام ظروف، سفارش ظرف بدهید تا به موقع به دستتان برسد.
حتما بعد از اینکه سفارش شما در حالت پرداخت شده قرار میگیرد، تایید نهایی را بزنید.
حتما از تمام سفارشاتتان هم قبل از بستن درب ظروف و هم بعد از بسته بندی عکس ارسال کنید.
به هیچ عنوان از کارتنها و ظروف متفرقه که مورد تایید مامانپز نیستند استفاده نکنید؛ در غیر اینصورت مشمول جریمه خواهید شد.
حتما در تمام سفارشات، روی هر پرس غذا برچسب نام مامان و نام غذا را بچسبانید؛ در غیر اینصورت مشمول جریمه خواهید شد.
در صورتی که غذای طبخ شده شما به هر دلیلی خراب شده
و مشکلی دارد، (به عنوان مثال غذا شور است، تلخ است (مثلا در فسنجان)، طعم غیر عادی دارد، برنج نپخته یا
نیم پخته است، برنج وارفته یا شفته است، کوفته وارفته است، گوشت، مرغ یا ماهی خوب نپخته و سفت است،
یا رنگ صورتی آن مشاهده میشود، حبوبات غذا سفت و نپخته است، مرغ یا ماهی بوی زهم دارد)
به هیچ عنوان غذا را ارسال نکرده و در زودترین زمان ممکن مشکل را به ما اطلاع دهید.
اگر در شرایط اورژانسی قرار گرفتید و مشکلی برای انجام سفارش برایتان ایجاد شد؛ حتما شب قبل از سفارش به هر روشی که شده به ما اطلاع بدهید.